"Arttag" IS A COMPOUND WORD OF ART + TAG, AND IT EXPRESSES AND CLASSIFIES EACH PERSONALITY OF ART AND ARTISTS WITH KEYWORDS, AND PLANS, PRODUCES AND PROMOTES CONTENT TO BRAND THEM.

UCTION, FAIR AND FESTIVAL, PLANNING AND OPERATION, SOCIL MEDIA MARKETING, ADVERTISING AND MAGAZINE WORK, ETC. IT IS ALSO A WORLD-CLASS(K-ART) PLATFORM THAT PRODUCES ARTIST-RELATED VIDEOS, PICTORIALS, AND ART COLUMNS SUITABLE FOR EACH PLATFORM SUCH AS ON / OFFLINE AND MOBILE, AND RECORDS AND INTRODUCES VARIOUS ART RELATED NEWS AND EVENTS.





예술 창작은 창의적인 문제 해결 과정으로 볼 수 있습니다. 이러한 과정에서 예술가들은 잘못 정의된 문제를 예술로 승화하기 위한 목표, 도구, 방법을 찾습니다. 그렇게 하기 위해서 아티스트는 새로운 프레임워크를 탐색하고 새로운 문제 생성하고 해결해야합니다. 예술에서 목표와 방법이 사전에 알려져 있지 않기 때문에 알고리즘이나 잘 알려진 휴리스틱을 사용하는 것이 어렵습니다. 따라서 탐색은 그러한 최종 목표에서 필수적인 과정이 됩니다. "ART PLAY"는 예술가들이 추구하는 아이디어와 표현에 대한 본질적인 탐색의 세부적인 과정을 영상으로 제공합니다.

ARTISTIC CREATION CAN BE REGARDED AS A CREATIVE PROBLEM-SOLVING PROCESS. IN SUCH A PROCESS, ARTISTS SEARCH FOR GOALS, TOOLS, AND WAYS TO MAKE ART IN ILL-DEFINED PROBLEM SPACES. TO DO SO, THEY NEED TO EXPLORE NEW FRAMEWORKS IN A PROBLEM SPACE OR GENERATE A NEW PROBLEM SPACE. IN SUCH CASES, IT IS DIFFICULT TO USE ALGORITHMS OR WELL KNOWN HEURISTICS, BECAUSE GOALS AND METHODSARE NOT KNOWN IN ADVANCE. THEREFORE, EXPLORATION BECOMES AN ESSENTIAL PROCESS IN SUCH AN ENDEAVER. "ART PLAY" TRIES TO DESCRIBE THE DETAILED PROCESS OF SUCH EXPLORATIONS OF IDEAS AND EXPRESSIONS ADOPTED BY ARTISTS DURING THEIR LONG-TERM ACTIVITIES.